Кельменецька селищна рада
Чернівецька область, Дністровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 20.05.2025 11:24
Кількість переглядів: 37

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮМАС ОЙЛ" 45145640

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 60100, Чернівецька обл., Дністровський р-н, селище міського типу Кельменці(з), вул.Ярослава Мудрого, будинок 35 380956739598

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Реконструкція автозаправочної станції (АЗС) з влаштуванням автогазозаправочного пункту (АГЗП) за адресою: вул. О. Паламаря, 38, селище Кельменці Дністровського району Чернівецької області. Загальна площа ділянки майнового комплексу будівель, кафе і існуючої АЗС – 0,3796 га, в тому числі площа земельної ділянки під АЗС – 0,1398 га. Облаштування АГЗП проводиться в межах ділянки АЗС площею 0,01684 га, в тому числі: площа забудови – 14,0 м2; площа замощення – 133,7 м2; площа озеленення – 20,7 м2. Цільові економічні показники планованої діяльності АЗС після реконструкції: - АЗС – 350 запр./добу; - АГЗП – 100 запр./добу. Режим роботи: цілодобово, 365 днів, 3 зміни по 8 год. Експлуатація АЗС з АГЗП після реконструкції передбачає приймання, зберігання та заправку автомобілів бензинами марок (А95, А95(Євро)), дизельним паливом (ДП, ДП(Євро), скрапленим вуглеводневим газом (СВГ). Планована продуктивність реконструйованої АЗС складає: - по бензинам: А95 – 657,00 м3/рік, А95(Євро) – 219,00 м3/рік; - по дизпаливу: ДП – 894,25 м3/рік, ДП(Євро) – 146,00 м3/рік; - по СВГ – 1400,0 м3/ рік

Технічна альтернатива 1.

Реконструкція існуючої АЗС з влаштуванням АГЗП в складі підземного резервуару об’ємом 9,9 м3 і газороздавальної колонки на одну заправочну струбцину, що встановлюється біля резервуару СВГ.

Технічна альтернатива 2.

Реконструкція існуючої АЗС з влаштуванням АГЗП модульного типу з двома наземними резервуарами об’ємом 5,0 м3 кожний і двома газороздавальними колонками зблокованими з резервуарами

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Чернівецька обл. Дністровський р-н Кельменці вул. О. Паламаря, 38

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Кельменецька селищна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Чернівецька обл. Дністровський р-н Кельменці вул. О. Паламаря, 38.

Провадження планованої діяльності передбачається на земельній ділянці з кадастровим номером 732255100:01:004:0177за адресою: вул. О. Паламаря, 38, селище Кельменці Дністровського району Чернівецької області. Загальна площа земельної ділянки майнового комплексу 0,3796 га. На неї розташована існуюча АЗС, яка орендується ТОВ «ЮМАС ОЙЛ» для провадження планованої діяльності.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Чернівецька обл. Дністровський р-н Кельменці вул. О. Паламаря.

Провадження планованої діяльності передбачається на земельній ділянці з кадастровим номером 732255100:01:004:0177за адресою: вул. О. Паламаря, 38, селище Кельменці Дністровського району Чернівецької області. Загальна площа земельної ділянки майнового комплексу 0,3796 га. На неї розташована існуюча АЗС, яка орендується ТОВ «ЮМАС ОЙЛ» для провадження планованої діяльності.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Функціонування АЗС з АГЗП в селищі Кельменці має позитивний соціально-економічний вплив завдяки її розміщенню на автомагістралі регіонального значення Р63, що проходить територією Чернівецької області через Данківці — Вартиківці — Кельменці (пункт контролю) — Кельменці — Сокиряни — Сокиряни (пункт контролю). Крім цього, на АЗС з АГЗП буде задіяно 8 робочих місць, в тому числі 2 додаткових робочих місця на АГЗП, що будується.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Площа ділянки під існуючою АЗС – 0,1398 га. Площа земельної ділянки під облаштування АГЗП (реконструкцію) в межах землекористування АЗС – 0,01684 га, в тому числі: площа забудови – 14,0 м2; площа замощення – 133,7 м2; площа озеленення – 20,7 м2. Цільові економічні показники планованої діяльності АЗС після реконструкції: - АЗС – 350 запр./добу; - АГЗП – 100 запр./добу. Експлуатація АЗС з АГЗП після реконструкції передбачає приймання, зберігання та заправку автомобілів бензинами марок (А95, А95(Євро)), дизельним паливом (ДП, ДП(Євро), скрапленим вуглеводневим газом (СВГ). Паливний склад рідкого моторного палива (РМП) складається з п’яти резервуарів об’ємом 80 м3 (3 х 20 м3 та 2 х 10 м3). Для зберігання СВГ передбачається підземний резервуар об’ємом 9,9 м3. Видача палива здійснюється за допомогою двох чотирьохпродуктових двосторонніх паливороздавальних колонок (ПРК) «ГЕРКОН» на вісім роздавальних пістолетів кожна: по чотири пістолета на кожну сторону заправного острівця, однією однопродуктовою ПРК «WAYNE DRESSER» для швидкісної заправки вантажних автомобілів дизпаливом та газороздавальною колонкою РRІМUS LРG з однією заправною струбциною. Режим роботи АЗС з АГЗП – цілодобово, 365 днів, 3 зміни по 8 год. Планована продуктивність реконструйованої АЗС складає: - по бензинам: А95 – 600,00 м3/рік, А95(Євро) – 380,00 м3/рік; - по дизпаливу: ДП – 1200,00 м3/рік, ДП(Євро) – 340,00 м3/рік; - по СВГ – 1400,0 м3/ рік. Водопостачання існуючої АЗС здійснюється від існуючої водозабірної свердловини, що є загальним джерелом водопостачання для комплексу будівель, кафе і АЗС. Операторська АЗС не каналізована. На території майнового комплексу облаштована окрема вбиральня, яка використовується одночасно працівниками та відвідувачами АЗС та кафе. Скид господарськопобутових стоків здійснюється у герметичний вигріб. Стічні води з нього вивозяться на очисні споруди каналізації Кельменецького «ВУЖКГ». Для збору дощових вод з заправного майданчику АЗС облаштована водоприймальна решітка з водовідвідним лотком, в якому перед випуском в придорожню канаву автодороги передбачений двосекційний колодязь-відстійник з бензомаслоуловлювачем. В ньому відбувається механічне очищення стічних вод шляхом відстоювання та збором нафтопродуктів в окрему секцію колодязя.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Для АЗС з АГЗП встановлюється санітарно-захисна зона (СЗЗ). Порядок встановлення СЗЗ і її розміри визначаються Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів, що затверджені наказом МОЗ України №173 від 19.06.1996р. Для розглядаємої АЗС з АГЗП ці обмеження обумовлюють організацію СЗЗ розміром 50 м. Планована діяльність проводиться за межами охоронних зон та зон регулювання забудови. Тому інших обмеження до проектованого об’єкта не застосовуються.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Планована діяльність проводитиметься у межах території під існуючою АЗС, яка відведена у встановленому порядку Кельменецькою селищною радою (договір оренди землі).

щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Будівництво АГЗП у межах майданчика існуючої АЗС передбачає необхідну екологоінженерну підготовку і захист території від забруднення. Водопостачання, водовідведення, електропостачання АГЗП здійснюється з відповідних мереж існуючої АЗС.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічна технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Майданчик планованої діяльності має спокійний рельєф з незначним перепадом висот і потребує мінімальної еколого-інженерної підготовки

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Під час будівництва АГЗП очікується такий вплив на довкілля: - атмосферне повітря - викиди продуктів згоряння палива при роботі ДВЗ будівельної техніки та автотранспорту, під час проведення зварювальних і земляних робіт, а також шумове забруднення; - ґрунти - порушення ґрунтового покриву під час риття котловану під підземний резервуар СВГ та траншей для прокладання інженерних мереж; утворення будівельних відходів; випадковий пролив нафтопродуктів і масел із несправних двигунів внутрішнього згоряння будівельної техніки та автотранспорту; - водне середовище - випадковий пролив нафтопродуктів і масел з несправних двигунів внутрішнього згоряння будівельної техніки та автотранспорту; - рослинний світ – зняття ґрунтово-рослинного шару на майданчику будівництва, озеленення території. Під час експлуатації АЗС з АГЗП основні види можливого впливу на навколишнє середовище такі: - атмосферне повітря:- від АЗС – викиди вуглеводнів граничних С12 – С19 та бензину від дихальних клапанів резервуарів з паливом РМП; - від АГЗП – викиди пропану і бутану з наливного рукава під час перекачування СВГ з автомобільних цистерн в підземний резервуар; з продувочної свічі під час продувки комунікацій та вентилів парової і ридинної фаз резервуару СВГ; з запобіжних клапанів резервуару СВГ під час їх спрацювання на граничних тисках; з заправних струбцин газозаправної колонки під час заправки автомобілів; - ґрунти – можливий локальний вплив внаслідок експлуатації підземного складу РМП, очисних споруд дощових дощової каналізації, утворення відходів виробництва; - водне середовище – можливий негативний влив внаслідок експлуатації підземного складу РМП, локальних очисних споруд дощового стоку. - рослинний і тваринний світ – вплив відсутній, антропогенна змінена територія. - навколишнє соціальне середовище (населення) – вплив позитивний; - навколишнє техногенне середовище – вплив відсутній; - клімат і мікроклімат – вплив відсутній.

щодо технічної альтернативи 2.

Такі ж самі, як і для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля обмежені територією земельної ділянки під існуючу АЗС в селищі Кельменці по вул. О. Паламаря, 38 та її нормативної СЗЗ.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

ст. 3 Закону про ОВД

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на виконання будівельних робіт по облаштуванню АГЗП в рамках реконструкції існуючої АЗС

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Чернівецької обласної державної адміністрації , 58003, м. Чернівці, вул. Івана Дзюби, 35, ecology@bukoda.gov.ua, (0372) 52-22-23, Юзик Ірина Олександрівна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних