Кельменецька селищна рада
Чернівецька область, Дністровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як самостійно завантажити сканкопію трудової книжки через вебпортал Пенсійного фонду України

Дата: 19.03.2025 12:50
Кількість переглядів: 45

Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки.

Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження, втрати чи фальсифікації даних, забезпечує високий рівень захисту персональної інформації.

Зручний і доступний сервіс на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.

Завантажити сканкопію трудової книжки для оцифрування через вебпортал можна самостійно.

1. Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

2. Оберіть у розділі «Комунікації з ПФУ», що знаходиться у лівому боковому меню, вкладку «Відомості про трудові відносини».

3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на обробку персональних даних.

4. Завантажте кольорові сканкопії сторінок трудової книжки у форматі PDF або JPEG.

Сканкопії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються у хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:

 повинні бути кольоровими та чіткими;

 відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi);

 розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують страховий стаж:

§ документи про здобуття освіти;

§ свідоцтво про народження дитини (для жінок);

§ військовий квиток;

§ інші документи, які підтверджують періоди роботи, – у разі необхідності.

5. Підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

6. Результат опрацювання заяви можна переглянути у вкладці «Мої звернення».

Начальник відділу організаційно-інформаційної роботи Людмила СТРУК

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних