План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у КЗ «Кельменецька МШ ім. М. Ткача» у 2024-2025 н.р.
СХВАЛЕНО Педагогічною радою КЗ «Кельменецька МШ ім.М.Ткача» Протокол від 27.08.2024 № 1 |
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор КЗ «Кельменецька МШ ім.М.Ткача» ___________ Вікторія РАРЕНКО Наказ 27.08.2024 № 19-о/д |
План заходів,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
у КЗ «Кельменецька МШ ім.М.Ткача» у 2024-2025 н.р.
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||
1. |
Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2024/2025 н.р. |
27.08.2024 |
Дирекція школи |
2. |
Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) в КЗ «Кельменецька МШ ім.М.Ткача»» |
2 27.08.2024 |
Дирекція школи |
3. |
Обговорення правил поведінки із здобувачами освіти. |
Вересень |
Викладачі фахових дисциплін |
4. |
Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування). |
Вересень |
Комісія з розгляду випадків булінгу |
5. |
Підготовка папки з нормативними документами з профілактики булінгу (цькування) в освітньому середовищі для викладачів |
Жовтень |
Секретар комісії |
6. |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів з діагностики булінгу (цькування) в закладі |
Жовтень |
Викладачі школи |
7. |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) |
Листопад |
Члени комісії |
8. |
Інформаційна акція для здобувачів освіти |
Грудень |
Члени комісії |
|
Робота з викладачами та іншими працівниками закладу |
|||
|
1. |
Проведення навчальних семінарів для викладачів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. |
Осінні канікули |
Директор, заступник директора |
|
2. |
Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з технічним персоналом |
Листопад |
Директор, заступник директора |
|
3. |
Співбесіда з викладачами за результатами діагностики класного колективу |
За результатами кожного семестру |
Директор |
|
Робота з учнями |
|||
|
1. |
Проведення тренінгів для здобувачів освіти з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфлікту. |
Впродовж року |
Дирекція школи, викладачі школи |
|
2. |
Імітаційна гра учнів елементарного підрівня (1-4 роки навчання): «Якщо тебе ображають», «Якщо ви посварилися», «Якщо я образив однокласника» тощо |
Жовтень |
Викладачі школи |
|
3. |
Тиждень толерантності |
Листопад |
Зав. відділами |
|
4. |
Імітаційна гра учнів середнього (базового) підрівня «Розкажи про насильство» |
Грудень |
Викладачі школи |
Робота з батьками |
||||
1. |
Тематичні батьківські збори по класах викладачів |
Жовтень |
Викладачі школи |
|
2. |
Підготовка Пам'ятки для батьків «Протидія булінгу: корисні поради» |
Жовтень |
Дирекція, викладачі школи |
|
3. |
Проведеня консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми |
Впродовж року (за потреби) |
Дирекція, викладачі школи |
|
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
||||
1. |
Самооцінка закладу за напрямом «Освітнє середовище». |
Раз на рік |
Дирекція, викладачі школи |
|
2. |
Комплексне анонімне анкетування учасників освітнього процесу за усіма напрямками роботи закладу. |
Грудень |
Дирекція, викладачі школи |
|
3. |
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі. |
За потреби |
Дирекція школи |
|
4. |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі. |
Червень |
Дирекція школи, колектив закладу |