Кельменецька селищна рада
Чернівецька область, Дністровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Капітальний ремонт адмінбудівлі (влаштування приміщення для ЦНАП) по вул. Бесарабська, 57, смт. Кельменці, Чернівецької області (коригування)

Дата: 14.06.2024 09:14
Кількість переглядів: 56

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Підстава для публікації обґрунтування: оприлюднюється на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710".

1.Найменування замовника: Кельменецька селищна рада Дністровського району Чернівецької області.

2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: 04417010, орган місцевого самоврядування.

3. Місцезнаходження замовника: 60100, Чернівецька обл., Дністровський р-н., смт Кельменці, площа Центральна, 4.

4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-13-011421-a

5. Вид предмета закупівлі: Роботи

6. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт адмінбудівлі (влаштування приміщення для ЦНАП) по вул. Бесарабська, 57, смт. Кельменці, Чернівецької області (коригування).

7. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція.

8. Мета закупівлі робіт: для забезпечення доступності та максимально можливу кількість адміністративних послуг, які легко та швидко можливо буде отримати у одному приміщенні, у зручний для громадян час, без зайвого очікування різними категоріями населення. Буде облаштовано місця для очікування, дитячий куточок та передбачено влаштування в підвальному приміщенні найпростішого укриття у разі надзвичайної ситуації.

9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота (роботи повинні  відповідати вимогам зазначеним в Додатку 3 до Тендерної документації).

10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Чернівецька обл., Дністровський р-н., смт. Кельменці, вул. Бесарабська, 57

11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2024 року.

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 198 582,80 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сто дев’яносто вісім тисяч п’ятсот вісімдесят дві гривні 80 коп.) з ПДВ.

12.1 Джерела фінансування закупівлі:

Місцевий бюджет – 3 199 763,80 грн.

Державний бюджет – 15 998 819,00 грн (кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України).

13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.

Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.

Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.

 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: (0,5%) очікуваної вартості закупівлі.

 15. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації.

15.1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) (якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції).

15.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан - копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF) із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта або електронна банківська гарантія із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.

  16. Мова (мови),  якою  (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою.

 

Уповноважена особа                                                                    Алла НАКАЙ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь