ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗВІТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
про виконання паспорта бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
місцевого бюджету на 2023 рік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
3700000 |
Фінансовий відділ Кельменецької селищної ради |
43958097 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету) |
(код за ЄДРПОУ) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
3710000 |
Фінансовий відділ Кельменецької селищної ради Кельменецької селищної територіальної громади |
43958097 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
3710160 |
0160 |
0111 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
2454600000 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямовано реалізацію бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Ціль державної політики |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Реалізація бюджетної політики держави у сфері планування та аналізу доходів бюджету,фінансування бюджетних програм місцевого бюджету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Ефективне виконання наданих законодавством повноважень у відповідній сфері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Мета бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кекрівництво і управління у сфері фінансів Кельменецької селищної ради |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Завдання бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Здійснення виконавчими органами міських (міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення) рад, районних у містах рад (у разі їх створення) наданих законодавством повноважень у відповідній сфері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
гривень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
завбезпечення діяльності фінансового відділу |
1 650 000,00 |
0,00 |
1 650 000,00 |
1 649 931,43 |
0,00 |
1 649 931,43 |
-68,57 |
0,00 |
-68,57 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
УСЬОГО |
1 650 000,00 |
0,00 |
1 650 000,00 |
1 649 931,43 |
0,00 |
1 649 931,43 |
-68,57 |
0,00 |
-68,57 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Пояснення |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
В зв"язку із ефеткивним та раціональним використанням бюджетних коштів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
гривень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Найменування місцевої/регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Усього |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9.1. Аналіз показників бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Затрат |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
кількість штатних одиниць |
од. |
штатний розпис |
5,00 |
0,00 |
5,00 |
5,00 |
0,00 |
5,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Продукту |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг |
од. |
внутрішньо-господарський облік |
400,00 |
0,00 |
400,00 |
507,00 |
0,00 |
507,00 |
107,00 |
0,00 |
107,00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів |
од. |
внутрішньо-господарський облік |
140,00 |
0,00 |
140,00 |
91,00 |
0,00 |
91,00 |
-49,00 |
0,00 |
-49,00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
кількість підготовлених довідок про внесення змін до розпису |
од. |
внутрішньо-господарський облік |
300,00 |
0,00 |
300,00 |
349,00 |
0,00 |
349,00 |
49,00 |
0,00 |
49,00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Ефективності |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника |
од. |
розрахунково |
80,00 |
0,00 |
80,00 |
101,40 |
0,00 |
101,40 |
21,40 |
0,00 |
21,40 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника |
од. |
розрахунково |
28,00 |
0,00 |
28,00 |
18,20 |
0,00 |
18,20 |
-9,80 |
0,00 |
-9,80 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
витрати на утримання однієї штатної одиниці |
тис.грн. |
розрахунково |
330,00 |
0,00 |
330,00 |
330,00 |
0,00 |
330,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Якості |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
відсоток вчасно виконаних доручень, листів, звернень |
відс. |
розрахунково |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Затрат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Продукту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг |
од. |
Надійшло більше листів та звернень від установ, організацій для виділення додаткових коштів в бюджетному році для забезпечення функціонування установ ніж планувалося |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів |
од. |
Зменшення прийнятих нормативно-правових актів в зв"язку із діючими нормативно-правовими актами минулих періодів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
кількість підготовлених довідок про внесення змін до розпису |
од. |
Забезпечення раціонального та ефективного використання асигнувань селищного бюджету в поточному році |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Ефективності |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника |
од. |
В зв"язку із зменшенням прийняття нормативно-правових актів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
Якості |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Результативні показники виконано |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета програми досягнута. Поставлені завдання виконані. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
** Зазначаються пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Зазначаються пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керівник установи - головного розпорядника бюджетних коштів |
Світлана ВАСИЛИШЕНА |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керівник самостійного структурного підрозділу з фінансово-економічних питань - головного розпорядника бюджетних коштів |
Людмила ПОВЕРЖУК |