Кельменецька селищна рада
Чернівецька область, Дністровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

3 повідомлення для інформування громадськості

Дата: 30.11.2023 14:38
Кількість переглядів: 90

До уваги платників податків: інформацію щодо адрес, контактних телефонів, режиму роботи  центрів обслуговування платників розміщено на сайті

 

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, що інформацію щодо адрес, контактних телефонів та режиму роботи центрів обслуговування платників розміщено на сторінці Головне управління ДПС у Чернівецькій області: https://cv.tax.gov.ua/.

Контактна інформація Головного управління ДПС у Чернівецькій області: https://cv.tax.gov.ua/kontakti/.

«Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Чернівецькій області: https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/ .

«Гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків: https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/637872.html 

Перелік телефонів з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН https://cv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/637876.html 

Електронна пошта: cv.official@tax.gov.ua 

Електронна скринька комунікаційної податкової платформи cv.ikc@tax.gov.ua 

 

Запитання платника щодо назви товару у фіскальному чеку РРО та/або ПРРО при продажу вживаних технічно складних побутових товарів

Яким чином у фіскальному чеку РРО та/або ПРРО повинна зазначатися назва товару при продажу вживаних технічно складних побутових товарів? 

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, що відповідно до п. 12 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненням суб’єкти господарювання зобов’язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку.

Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб’єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об’єкті).

Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Форма та зміст фіскального касового чека на товари (послуги) (далі – фіскальний чек) та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов’язковим, встановлені Положенням про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 із змінами та доповненнями (далі – Положення № 13).

Пунктом п. 2 розд. II Положення № 13 передбачено, що при реалізації товарів (послуг) обов’язковим реквізитом у фіскальному чеку є, зокрема, назва товару (послуги).

Тобто, фіскальний касовий чек на товари (послуги) вважається відповідним (у частині ідентифікації товару), якщо в ньому зазначена назва товару (послуги).

Кожна модель і модифікація комп’ютерної техніки має основні частини та складові комп’ютера (комплектуючі), а в технічній документації на таку техніку чітко зазначено назву і характеристики кожної з них.

Частини комплектуючих є технічно складними пристроями, а відповідно продаж таких комплектуючих потребує ведення обліку товарних запасів за місцем реалізації всіх товарів та відповідно створення субʼєктом господарювання документів у передбачений законодавством спосіб, визначений абзацом першим п. 44.1 ст. 44 та абзацом першим п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, що будуть свідчити про походження таких товарів.

Враховуючи викладене, назва товару в фіскальному чеку реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмного РРО повинна зазначатися так, щоб виконувались одночасно дві умови: назва має відображати споживчі ознаки товару та однозначно ідентифікувати товар чи послугу в документообігу суб’єкта господарювання.

 

Послідовність дій, яка має бути здійснена суб’єктом господарювання для реєстрації ПРРО

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадують, що суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі заяви, що подається до ДПС у електронній формі.

Електронні форми заяв J1316604/F1316604 розміщені за покликаннями:

https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_yur.htm;

https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_fiz.htm.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє шляхом подання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО за формою № 5-ПРРО (J/F1391802). 

У податковій службі Буковини інформують, що у робочі дні працює телефонна «гаряча» лінія з питань застосування РРО/ППРО під час здійснення господарської діяльності. 

Щодо питання контролю у сфері розрахунків - Кілару Юрій Георгійович (0372) 545856. 

Технічні питання щодо впровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій  - Андрусів Олександра Віталіївна (0372) 545629. 

Перелік відповідальних фахівців у ЦОПах щодо застосування та впровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій та їх телефони за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/listivki-ta-broshuri/701546.html  

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних