ОГОЛОШЕННЯ !!!
Нагадуємо, що згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Кельменецької селищної ради.
Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України прийнято наказ від 17.05.2011 року № 47 «Про затвердження Форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.06.2011р. За № 669/19407) та передбачена форма подання інформації про громадян, які перебувають на квартирному обліку. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.
Перереєстрація осіб, що перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Кельменецької селищної ради, здійснюється до 31 грудня 2022 року на підставі особисто наданих громадянами таких документів:
-
Довідки про склад сім’ї та реєстрацію;
-
Ксерокопії свідоцтва про шлюб/розірвання шлюбу та народження дітей (за наявності змін з останньої перереєстрації);
-
Ксерокопії ідентифікаційних кодів усіх членів сім’ї (за наявності);
-
Ксерокопії паспортів усіх дорослих членів сім’ї;
-
документів, що підтверджують право на пільги (при наявності оригіналу);
-
Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотеки, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта.
Прийом документів здійснюється в будні дні з 8.00 год. до 13.00 год. за адресою: смт Кельменці, пл. Центральна, 2, кабінет № 3.