Кельменецька селищна рада
Чернівецька область, Дністровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА

Дата: 15.09.2022 08:34
Кількість переглядів: 386

  Найкращим помічником сучасного керівника, який дозволяє оперативно здійснювати процеси отримання та подання потрібної інформації, є «Електронний кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), доступний у режимі 24/7 без перерв та вихідних днів. Тут страхувальник може самостійно отримувати електронні довідки з даними про страховий стаж та заробітну плату працівників, подавати відомості про їхню трудову діяльність, відстежувати відомості з Електронного реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, а також отримувати  багато іншої корисної інформації.

  Для того, аби стати користувачем Електронного кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за посиланням https://portal.pfu.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.

  Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій, оперативно отримуючи максимум корисної інформації у зручний спосіб.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних