Рішення виконавчого комітету №280 «Про селищний бюджет Кельменецької селищної територіальної громади на 2025 рік (код бюджету 2454600000)»
Скликання: | 2024 рік |
Сесія: | XІІІ засідання |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету |
Дата прийняття: | 29.11.2024 |
Дата оприлюднення: | 29.11.2024 |
Номер документу: | 280 |
Назва документу: | Про селищний бюджет Кельменецької селищної територіальної громади на 2025 рік (код бюджету 2454600000) |
Прикріплені файли: |
|
29 листопада 2024 року селище Кельменці №280
Про селищний бюджет Кельменецької
селищної територіальної громади
на 2025 рік (код бюджету 2454600000)
Керуючись Бюджетним кодексом України, пунктом 23 частини першої статті 26, статтею 61 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи висновок спільного засідання постійних комісій, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити на 2025 рік:
- доходи селищного бюджету у сумі 191187,070 тис.гривень, в тому числі доходи загального фонду – 187697,900 тис.гривень та спеціального фонду – 3489,170 тис.гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
- видатки селищного бюджету у сумі 191187,070 тис.гривень, в тому числі видатки загального фонду – 187697,900 тис.гривень та спеціального фонду – 3489,170 тис.гривень;
- оборотний залишок бюджетних коштів селищного бюджету у розмірі 250,0 тис.грн., що становить 0,1 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, визначених цим пунктом;
- резервний фонд селищного бюджету у розмірі 567,0 тис.грн., що становить 0,3 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, визначених цим пунктом.
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів селищного бюджету на 2025 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 2 до цього рішення.
3. Затвердити на 2025 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 3 до цього рішення.
4. Затвердити розподіл витрат селищного бюджету на реалізацію селищних (регіональних) програм у сумі 31425,142 тис.гривень згідно з додатком 4 до цього рішення.
5. Затвердити відомчу класифікацію видатків селищного бюджету на 2025 рік згідно додатку 5 до цього рішення.
6. Установити, що у загальному фонді селищного бюджету на 2025 рік:
- до доходів загального фонду селищного бюджету належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97, 1032 , 1033, 1036 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України);
- джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтею 72 Бюджетного кодексу України..
7. Установити, що джерелами формування спеціального фонду селищного бюджету на 2025 рік:
- у частині доходів є надходження, визначені статтями 691 , 71 Бюджетного кодексу України;
- у частині фінансування є надходження, визначені статтею 72 Бюджетного кодексу України.
8. Установити, що у 2025 році кошти, отримані до спеціального фонду селищного бюджету згідно з відповідними пунктами частини першої статті 691, частини першої статті 71 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною другою статті 70 та частиною другою статті 71 Бюджетного кодексу України.
9. Підприємства, установи та організації спільної власності територіальної селищної громади здійснюють відрахування до загального фонду селищного бюджету частини прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності у 2024 році та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2025 році у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств, згідно з порядком, затвердженим відповідним рішенням селищної ради.
10. Визначити на 2025 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками селищного бюджету видатки загального фонду на:
- оплату праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- соціальне забезпечення;
- поточні трансферти місцевим бюджетам.
11. Відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України надати право фінансовому відділу селищної ради у 2025 році розміщувати тимчасово вільні залишки коштів загального та спеціального фондів селищного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках у державних банківських установах у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
12. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
13. Відповідно до частини другої статті 78 Бюджетного кодексу України надати право комунальним некомерційним підприємствам, засновником яких є Кельменецька селищна рада, на обслуговування бюджетних коштів у частині бюджету розвитку та власних надходжень установами банків державного сектору у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
14. Головним розпорядникам коштів селищного бюджету:
- забезпечити затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення та оприлюднити їх на своїх офіційних сайтах у триденний строк з дня їх затвердження;
- забезпечити в повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природній газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі;
- здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі, відповідно до пункту 7 частини 5 статті 22 Бюджетного кодексу України;
- виходячи з обсягів призначень, затверджених на 2025 рік, встановити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по відповідній бюджетній установі;
- під час укладення угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів обов’язково передбачати однією з істотних умов - застосування штрафних санкцій до суб’єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання взятих зобов’язань;
- до 15 березня 2025 року здійснити публічне представлення та опублікувати інформацію про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленою Міністерством фінансів України.
- частини восьмої статті 23 Бюджетного кодексу України у міжсесійний період у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів селищного бюджету перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснювати за рішенням виконавчого комітету, погодженим з постійною комісією селищної ради з питань планування бюджету і фінансів, підприємницької діяльності та інвестицій;
- частини 7 статті 23 Бюджетного кодексу України в межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету фінансовому відділу селищної ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів, здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі селищного бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету - щодо надання кредитів з бюджету.
16. Забезпечити здійснення з 01 січня 2025 року з селищного бюджету видатків на забезпечення діяльності бюджетних установ, закладів, визначених у додатку 6 до цього рішення, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом України.
17. Це рішення набуває чинності з 1 січня 2025 року і діє до 31 грудня 2025 року.
18. Додатки 1-6 до цього рішення вважати затвердженими і такими, що є його невід’ємною частиною.
19. Фінансовому відділу селищної ради ( Василишеній С.Б.) в термін передбачений законодавством забезпечити опублікування цього рішення.
20. Надати право селищному голові укладати та підписувати договори на передачу коштів (міжбюджетних трансфертів) між державним та місцевими бюджетами на підставі відповідних рішень обласної, селищної та сільських рад.
21. Установити, що:
- керівники бюджетних установ і організацій утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії, інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах затвердженого у кошторисах бюджетних установ фонду оплати праці;
- розпорядники коштів селищного бюджету мають право приймати зобов’язання по загальному фонду на здійснення видатків або платежів тільки в межах бюджетних асигнувань, затверджених їм на 2025 рік;
- за наявності простроченої заборгованості із заробітної плати, за спожиті комунальні послуги чи енергоносії, розпорядники бюджетних коштів в межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не можуть брати бюджетні зобов'язання та здійснювати платежі за іншими заходами, пов'язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету), до погашення такої заборгованості.
22. Встановити, що структурні підрозділи селищної ради або депутати селищної ради в разі внесення пропозицій щодо виділення додаткових асигнувань з селищного бюджету, зобов’язані одночасно подавати пропозиції відповідного поповнення доходів або скорочення його інших видатків.
23. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування бюджету і фінансів, підприємницької діяльності та інвестицій.
Селищний голова Богдан ОЛІЙНИК