Звіт начальника ЦНАП про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2024 рік
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) є однією з найкращих організаційних форм надання послуг та взаємодії влади з громадою. У Центрі реалізовуються принципи одержання населенням широкого спектру інформації, отримання кваліфікованої консультації, надання необхідної послуги в одному місці, розуміння проблем відвідувачів та прагнення максимально швидко знайти їх рішення. Одним із основних принципів, на яких базується робота ЦНАПу, є доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг.
Через Центр надання адміністративних послуг Кельменецької селищної ради відвідувачі мають можливість скористатися послугами, яких згідно з затвердженим Переліком є 359, визначеними відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».
З 18 травня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» у відповідності до якого у ЦНАПі військовозобов’язані з 18 травня до 16 липня могли оновити свої дані. Всього за вказаний період оновили дані 860 осіб.
Найактуальнішим питанням на сьогоднішній день в ЦНАПі є робота з ветеранами, членами їх сімей та членами сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.
На виконання доручення Чернівецької обласної військової адміністрації, розпорядженням селищного голови №148-од від 5 липня 2024 року, визначено двох відповідальних осіб за надання адміністративних послуг ветеранам війни та особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Відповідно до методичних рекомендацій, схваленими розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2024 р. №167-р, створене окреме робоче місце для обслуговування відповідних категорій громадян (з вересня 2024 року призначено 1 штатну одиницю адміністратора). ЦНАП має забезпечити комплексний підхід під час надання адміністративних послуг ветеранам війни, членам сімей ветеранів та членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, що зокрема, передбачає отримання на підставі однієї заяви (звернення) декількох адміністративних послуг від одного або декількох суб’єктів надання послуг.
З кожним днем суттєво збільшується звернення жителів громади та внутрішньо переміщених осіб до ЦНАПу. Інформація про надані адміністративні послуги систематично узагальнюється та проводиться аналіз надання адміністративних послуг, а саме щоквартально подається інформація із статистичного моніторингу функціонування Центру надання адміністративних послуг Кельменецької селищної ради та віддалених робочих місць до Міністерства цифрової інформації.
Також щомісяця Центром надання адміністративних послуг надається звітність по роботі ЦНАПу та старостинських округів (ВРМ) до відділу ведення Державного реєстру виборців, Дністровського РТЦК та СП та Головне управління статистики в Чернівецькій області.
За період роботи з 1 січня 2024 року до 31 грудня 2024 року адміністраторами ЦНАП було надано 10 069 адміністративних послуг (1 770 послуг за 2022 рік, 6 609 - за 2023 рік), зокрема:
-
послуги з державної реєстрації юридичних осіб та ФОП – 169;
-
видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб- підприємців та громадських формувань – 100;
-
послуги з реєстрація/зняття з зареєстрованого місця проживання- 495;
-
видача Витягів з реєстру територіальної громади – 4869;
-
видача витягу про зареєстрованих в житловому будинку/приміщенні осіб – 582;
-
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1763;
-
видача інформаційних довідок з ДРРП на нерухоме майно – 86;
-
послуги у сфері архітектури та будівництва- 74;
-
послуги Держпродспоживслужби – 23;
-
надання відомостей з Державного земельного кадастру- 56;
-
адміністративні послуги соціального характеру – 946;
-
встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення – 2;
-
інші (видача витягу ІАС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості - 43;
-
оновлення даних військовозобов’язаних осіб – 860;
-
видача дозволу на спецводокористування – 1.
У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло 325 504,88 грн, до державного бюджету 25 059,45 грн.
Для забезпечення належної доступності адміністративних послуг жителям старостинських округів, у громаді утворено 17 віддалених робочих місць (ВРМ) Центру надання адміністративних послуг, в яких 17 старостів та 12 головних спеціалістів старостинських округів можуть надавати адміністративні послуги відповідно до затвердженого Переліку. Жителі сіл громади мають можливість на місці отримати базові послуги: зареєструвати місце проживання, подати документи для оформлення житлової субсидії, пільги чи державної допомоги, послуги у сфері земельних відносин та нотаріальні дії.
У старостинських округах (ВРМ) за 2024 рік надано 9690 адміністративних послуг (7408 – за 2023 рік), зокрема :
-
послуги з реєстрація/зняття з зареєстрованого місця проживання - 930;
-
видача Витягів з реєстру територіальної громади – 3850;
-
видача витягу про зареєстрованих в житловому будинку/приміщенні осіб – 588;
-
адміністративні послуги соціального характеру – 2702;
-
земельні питання - 206;
-
нотаріальні дії – 1414.
Надані адміністративні послуги в 2024 році в розрізі старостинських округів (ВРМ):
Бабинський старостинський округ - 79;
Бернівський старостинський округ - 360;
Бузовицький старостинський округ - 775;
Бурдюзький старостинський округ - 278;
Вартиковецький старостинський округ - 689;
Вовчинецький старостинський округ - 447;
Вороновицький старостинський округ - 218;
Грушовецький старостинський округ - 417;
Дністрівський старостинський округ - 434;
Івановецький старостинський округ - 1079;
Комарівський старостинський округ - 673;
Ленковецький старостинський округ - 482;
Мошанецький старостинський округ - 594;
Нелиповецький старостинський округ - 1040;
Новоселицький старостинський округ - 831;
Перковецький старостинський округ - 472;
Росошанівський старостинський округ - 822.
Продовжується робота по реалізації проекту в рамках «Надзвичайної кредитної програми з відновлення України» - «Капітальний ремонт адмінбудівлі (влаштування приміщення для ЦНАП) по вул. Бесарабська, 57, смт. Кельменці, Чернівецької області (коригування).
В 2024 році здійснено 36% готовності робіт на об’єкті. Відповідно до звернення від Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд Сервіс», продовжено термін дії договору підряду №CV04A_03_W/150 від 25.07.2024 між Кельменецькою селищною радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд Сервіс» на 2025 рік. Також відповідно до законодавства продовжено угоди щодо здійснення технічного та авторського нагляду. Планується завершення робіт по об’єкту на 01.12.2025 року.
Начальник ЦНАП
з повноваженнями адміністратора Галина КОМОВА