Проєкти рішень сесій №- «Про затвердження Програми збереження архівних фондів на 2025-2028 роки»
Скликання: | рішення |
Сесія: | XLV сесія |
Тип документу: | Проєкти рішень сесій |
Дата прийняття: | 19.12.2024 |
Дата оприлюднення: | 10.12.2024 |
Номер документу: | - |
Назва документу: | Про затвердження Програми збереження архівних фондів на 2025-2028 роки |
Прикріплені файли: |
|
Проєкт
грудня 2024 року селище Кельменці № 45-8/24
Про затвердження Програми збереження
архівних фондів на 2025-2028 роки
Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», розпорядження Президента України від 13.04.2005р. №957-2005-рп «Про невідкладні заходи щодо збереження національних архівних цінностей України», наказу Міністерства юстиції України від 02.06.2014р. №864/5, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійних комісій з питань планування бюджету і фінансів, підприємницької діяльності та інвестицій; з соціально-гуманітарних питань, культури та спорту, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму збереження архівних фондів на 2025-2028 роки (далі - Програма), що додається.
2. Координацію робіт, пов’язаних з виконанням Програми та функцію головного розпорядника коштів залишити за селищною радою.
3. Фінансовому відділу селищної ради при формуванні селищного бюджету на 2025-2028 роки передбачити кошти на фінансування заходів Програми.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради Людмилу РАРЕНКО та постійну комісію з соціально-гуманітарних питань, культури та спорту.
Селищний голова Богдан ОЛІЙНИК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення XLV сесії
селищної ради VIII скликання
грудня 2024 №____45-8/24
Програма збереження архівних фондів
на 2025-2028 роки
І. Загальна характеристика Програми
1 |
Ініціатор розроблення Програми |
КУ «Кельменецький трудовий архів» |
2 |
Розробник Програми |
КУ «Кельменецький трудовий архів» |
3 |
Співрозробник Програми |
Кельменецька селищна рада Лівинецька сільська рада |
4 |
Відповідальний виконавець Програми |
КУ «Кельменецький трудовий архів» |
5 |
Учасник Програми |
КУ «Кельменецький трудовий архів» Кельменецька селищна територіальна громада Лівинецька сільська територіальна громада |
6 |
Терміни реалізації Програми |
2025-2028 роки |
7 |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього: |
2921,0 тис. грн. |
8 |
Коштів селищного бюджету |
2921,0 тис. грн. |
9 |
Основні джерела фінансування Програми |
Селищний бюджет |
ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована
Програма
Програма збереження архівних фондів на 2025-2028 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», розпорядження Президента України від 13.04.2005р. №957-2005-рп «Про невідкладні заходи щодо збереження національних архівних цінностей України» і спрямована на збереження архівних документів.
Реалізація заходів Програми дасть змогу розв’язати проблему збереження архівних документів установ, організацій та підприємств громади, що ліквідувалися без правонаступників, а також забезпечення централізованого зберігання документів, що мають соціально-правове значення у забезпеченні прав та законних інтересів жителів громади.
Станом на 01.10.2024 року в комунальній установі «Кельменецький трудовий архів» (надалі – трудовий архів) зберігається 113 фондів обсягом 17718 одиниць зберігання з кадрових питань, а саме:
№ з/п |
№ фонду |
Назва фонду |
Крайні дати документів |
Кількість справ |
1 |
1 |
Комунальне підприємство Кельменецьке об’єднання по агроприсловому будівництву «Райагробуд» |
1952-2014 |
252 |
2 |
2 |
ТзОВ «Нива-Л» |
1946-2007 |
1409 |
3 |
3 |
СГК «Хлібороб» |
1948-2005 |
497 |
4 |
4 |
СГК «Світанок» |
1947-2010 |
1103 |
5 |
5 |
СГК «Колос» |
1948-2008 |
277 |
6 |
6 |
Кельменецьке районне міжколгоспне об’єднання по виробництву тваринницької продукції та кормів |
1973-1984 |
58 |
7 |
7 |
Кельменецький комбікормовий завод |
1980-1992 |
9 |
8 |
8 |
Кельменецьке відділення акціонерного комерційного агропромислового банку «Україна» |
1945-1999 |
113 |
9 |
9 |
ВАТ «ПМК»-292 |
1975-2002 |
112 |
10 |
10 |
Кельменецька АК ОСС |
1970-2006 |
54 |
11 |
11 |
Кельменецьке заготівельно-переробне підприємство |
1973-2002 |
102 |
12 |
12 |
ВАТ «Кельменецький цукровий завод» |
1954-2004 |
414 |
13 |
13 |
Кельменецький райкоопторг |
1971-1995 |
38 |
14 |
14 |
ТзОВ «Комарівське» |
1947-2006 |
818 |
15 |
15 |
ТзОВ «Нелипівці-2050» |
1947-2006 |
387 |
16 |
16 |
ТзОВ «Мошанецьке» |
1945-2007 |
624 |
17 |
17 |
ТзОВ «Агро-Рос» |
1948-2003 |
739 |
18 |
17/1 |
ТзОВ «Оберіг» |
2001-2004 |
10 |
19 |
18 |
ТзОВ «Нагорянське» |
2000-2008 |
7 |
20 |
19 |
ТзОВ «Іванівецьке» |
1948-2004 |
555 |
21 |
20 |
ТзОВ «Подвір’ївське» |
1948-2008 |
683 |
22 |
21 |
Кооператив «Будівельник» |
1990-1993 |
1 |
23 |
22 |
КП «Кельменецький ветеринарний санітарний загін» |
1994-2003 |
7 |
24 |
23 |
Кельменецький райпобуткомбінат |
1958-1992 |
89 |
25 |
24 |
Дочірнє підприємство «Іванівецьке підприємство по забезпеченню нафтопродуктами» ВАТ «Чернівці-нафтопродукт» |
1989-1999 |
17 |
26 |
25 |
ПП «Валсаш» |
2004-2008 |
7 |
27 |
26 |
МП «Агропроменерго» |
1991-2001 |
9 |
28 |
27 |
ТзОВ «Продінвест» |
2002-2005 |
9 |
29 |
28 |
Кооператив «Моноліт» |
1990-2008 |
8 |
30 |
29 |
ВАТ «Кельменецьке РТП» |
1944-1996 |
286 |
31 |
30 |
Іванівецький консервний завод |
1974-1998 |
86 |
32 |
31 |
ВАТ «Кельменецький маслозавод» |
1944-2005 |
113 |
33 |
32 |
Кельменецька харчосмакова фабрика |
1945-1991 |
170 |
34 |
33 |
МП «Веселка» |
1992-2002 |
7 |
35 |
34 |
МПП «Рубін» |
1992-2009 |
5 |
36 |
35 |
ВАТ «Кельменецький завод продтоварів» |
1991-2003 |
22 |
37 |
36 |
ПП «Богема-К» |
2005-2009 |
6 |
38 |
37 |
ВАТ «Кельменецький райагрохім» |
1979-2009 |
137 |
39 |
38 |
ТзОВ «Кристал» |
2000-2008 |
10 |
40 |
39 |
ТзОВ «Арніка» |
1997-2010 |
8 |
41 |
40 |
АТЗТ «Надія» |
1997-2005 |
10 |
42 |
41 |
СГК «Козирянський» |
1948-2010 |
474 |
43 |
42 |
ТзОВ «Роксолана» |
1993-2010 |
15 |
44 |
43 |
ТзОВ «Надія» |
1995-2010 |
8 |
45 |
44 |
Кельменецький райуполмінзаг |
1944-1956 |
103 |
46 |
45 |
Відділ по будівництву в колгоспах |
1946-1959 |
26 |
47 |
46 |
Районний відділ сільського господарства |
1944-1953 |
10 |
48 |
47 |
Кельменецький завод будівельних матеріалів |
1945-1973 |
86 |
49 |
48 |
Оціночна комісія |
1974-1995 |
22 |
50 |
49 |
ТзОВ «Дружба» |
1947-2008 |
663 |
51 |
50 |
ТзОВ «Ларгівське ХПП» |
2000-2007 |
5 |
52 |
51 |
Кельменецька міжгосподарська юридична група |
1976-1994 |
8 |
53 |
52 |
Кельменецький міжколгоспний відділ капітального будівництва |
1972-1999 |
17 |
54 |
53 |
Кельменецький райсількомунгосп |
1969-2002 |
51 |
55 |
54 |
ВАТ «Кельменецький міжрайплемсервіс» |
1969-2008 |
63 |
56 |
55 |
ФГ «Господар землі-М» |
2006-2011 |
5 |
57 |
56 |
МП «Кристал» |
1992-2011 |
4 |
58 |
57 |
ПП «Формула» |
2002-2006 |
8 |
59 |
58 |
ТзОВ «Мрія-2» |
1992-2007 |
5 |
60 |
59 |
ВККП «Лад» |
2000,2011 |
4 |
61 |
60 |
ТзОВ «Мотобольний клуб» |
1985-1999 |
6 |
62 |
61 |
Приватне виробниче інформаційно-аналітичне підприємство «М-ОВ-НЮС» |
2002-2007,2012 |
5 |
63 |
62 |
Державна податкова інспекція в Кельменецькому районі |
1990-2012 |
64 |
64 |
63 |
ТзОВ Агрофірма «Весна» |
1946-2007 |
746 |
65 |
64 |
ВАТ «Івановецьке РТП» |
1970-2001,2007 |
76 |
66 |
65 |
ТзОВ «Оріон» |
1999-2012 |
4 |
67 |
66 |
ТзОВ «Зет-7» |
2006-2007,2012 |
5 |
68 |
67 |
ТзОВ «Т.Г.Шевченка» |
1947-2006,2011 |
543 |
69 |
68 |
МП «Антоліна -ТО» |
2009-2012 |
6 |
70 |
69 |
ВАТ «Кельменецька МТС» |
1999-2012 |
13 |
71 |
70 |
СВК «Росошанівський-8» |
2005-2009, 2011-2012 |
11 |
72 |
71 |
ТзОВ «Бузовицьке» |
2000-2004, 2007,2012 |
7 |
73 |
72 |
ТзОВ «Україна» |
1948-2007,2013 |
733 |
74 |
73 |
ВАТ «Кельменецьке АТП-17738» |
1965-2006,2012 |
145 |
75 |
74 |
ТзОВ Агрофірма «Бернівська» |
1948-2007,2012 |
586 |
76 |
75 |
СГК «Нива» |
1946-2009, 2013 |
868 |
77 |
76 |
ТДВ «Кельменецький «МРАПС» |
1986-2013 |
56 |
78 |
77 |
МПП «Соняшник» |
2000-2006 |
13 |
79 |
78 |
ФГ «Еммануїл-777» |
2006,2014 |
3 |
80 |
79 |
ПП «Будівельник-2006» |
2006,2014 |
4 |
81 |
80 |
ФГ «Галичина-5» |
2005-2007,2014 |
5 |
82 |
81 |
ТзОВ ім. Ватутіна |
1948,1950-2007,2014 |
981 |
83 |
82 |
ПП «Лонгавто» |
2004-2009, 2011,2014 |
6 |
84 |
83 |
Кельменецька районна державна санітарно-епідеміологічна станція |
1969-2012,2014 |
67 |
85 |
84-об. |
Вибори депутатів до місцевих рад та вибори сільський, селищного голів Кельменецького району Чернівецької області
|
2006,2009,2010,2011, 2012,2013,2014,2015 |
164 |
86 |
85 |
Комунальне підприємство «Кельменецьке госпрозрахункове проектно-виробниче, архітектурно-планувальне бюро» |
1987-2015 |
30 |
87 |
86 |
ТОВ «Кельменецькі докальні мережі» |
2011-2015 |
13 |
88 |
87 |
Кельменецьке районне управління юстиції |
1999-2011 |
7 |
89 |
88 |
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Дністрівське» |
1945-2016 |
504 |
90 |
89 |
Відділ Держгеокадастру у Кельменецькому Районі Чернівецької області |
1995-2017 |
47 |
91 |
90 |
Комунальне підприємство Центральна районна аптека № 27 |
1956-2017 |
77 |
92 |
91 |
Приватне підприємство «Іванівецьке ПМК-2-сервіс» |
2005-2013,2016 |
12 |
93 |
92 |
ПП Кондрюк А.М. |
2012-2016 |
9 |
94 |
93 |
ВАТ «Іванівецька ПМК-2» |
1971-2015, 2018 |
76 |
95 |
94 |
ПП «Ольга-фарм» |
2015-2019 |
14 |
96 |
95 |
Комунальне підприємство «Бюро реєстрації нерухомості та бізнесу» |
2016-2020 |
19 |
97 |
96 |
Виробничо-комерційна фірма «Альянс» |
1996-2009,2020 |
7 |
98 |
97-об. |
Документи з виборів депутатів місцевих рад, сільських, селищних голів в Дністровському районі Чернівецької області |
2020,2021 |
16 |
99 |
98 |
Приватне підприємство «Рембудсервіс-К» |
2006-2016, 2019-2021 |
22 |
100 |
99 |
Комунальне підприємство Редакція Кельменецького районного радіо-мовлення |
2003-2021 |
60 |
101 |
100 |
Комунальна установа «Група по господарсько-транспортному обслуговуванню» |
2011-2021 |
63 |
102 |
101 |
Відділ культури, молоді та спорту Кельменецької районної державної адміністрації |
1949-2021 |
217 |
103 |
102 |
Приватне підприємство « ТВЦ Автотех» |
2008-2014,2021 |
23 |
104 |
103 |
Приватне підприємство «Вимір-В» |
2007,2009-2019, 2021 |
23 |
105 |
104 |
Виконавчий комітет Росошанівської сільської Ради народних депутатів |
1653-1994 |
47 |
106 |
105 |
Росошанівська сільська рада |
1994-2020 |
90 |
107 |
106 |
Виконавчий комітет Ленковецької сільської Ради народних депутатів |
1949-1993 |
51 |
108 |
107 |
Ленковецька сільська рада |
1994-2020 |
65 |
109 |
108 |
Виконавчий комітет Дністрівської сільської Ради народних депутатів |
1945,1947,1951-1993 |
45 |
110 |
109 |
Росошанівська сільська рада |
1994-2020 |
74 |
111 |
110 |
Громадська організація «Дністровська організація осіб з інвалідністю Чернівецької області» |
2021,2023 |
4 |
112 |
111 |
Фермерське господарство «Уран» |
1998,2006,2021 |
6 |
113 |
112 |
Кельменецький районний центр соціальних служб для сім’ї , дітей та молоді |
2008-2020 |
72 |
114 |
113 |
Кельменецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
2015-2023 |
63 |
Архівна справа є важливою складовою інформаційної та культурної сфери життєдіяльності суспільства, що охоплює наукові, організаційні, правові, технологічні, економічні та інші питання пов’язані з нагромадженням, обліком, зберіганням архівних документів та використанням інформації, що в них містяться.
Стан архівної справи в трудовому архіві потребує вжиття кардинальних заходів. В установі відсутня протипожежна сигналізація, система охоронної сигналізації. Встановлення системи кондиціювання надасть можливість забезпечити у сховищі оптимальний температурно-вологісний режим, а значить і належне зберігання документів, які не належать до Національного архівного фонду, але мають велике значення для забезпечення реалізації законних соціальних інтересів кожної людини. Трудовий архів потребує забезпечення достатньою кількістю сучасної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для організації роботи оцифрування документів з кадрових питань (особового складу) та забезпечення їх необхідним стелажним обладнанням, картонажем.
Архівні документи, які знаходяться на зберіганні трудового архіву задовільняють потреби громадян соціально-правового характеру і є складовою частиною інформаційних ресурсів громади. Збереження цієї спадщини є важливим завданням органів державної влади та місцевого самоврядування і є питанням державної ваги, оскільки від цього залежать долі людей, збереження їх прав і свобод.
ІІІ. Мета Програми
Метою Програми є забезпечення належного централізованого зберігання архівних документів установ, організацій та підприємств громади, що ліквідувалися без правонаступників, а також використання інформації, що міститься в цих документах, для забезпечення прав та законних інтересів мешканців громади.
ІV. Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми
Запорукою виконання завдань Програми є:
- належна матеріально-технічна база трудового архіву (оснащення архівосховища охоронно-пожежною сигналізацією, заміна стелажного обладнання та встановлення системи кондиціювання);
- захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання конфіденційної інформації, що міститься в архівних документах (встановлення та обслуговування ліцензованого програмного забезпечення);
- інформатизація архівної справи і на цій основі розширення доступу до архівної інформації та її використання (сканування для оцифрування документів);
- створення облікової бази даних, що є підставою для задоволення потреб громадян соціально-правового характеру.
Тому ця Програма розрахована на 2025-2028 роки та визначає стратегію вирішення завдань збереження документів, нагромаджених у процесі документування управлінської діяльності службових, трудових або інших правовідносин юридичних та фізичних осіб.
Забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету, іншої субвенції з бюджету Лівинецької сільської територіальної громади та коштів від надання послуг КУ «Кельменецький трудовий архів».
Розрахунок вартості окремих завдань визначається окремим кошторисом і в залежності від нагальних потреб. Загальний обсяг фінансування завдань Програми становить 2921,0 тис. грн.
V. Завдання Програми та результативні показники
Основними завданнями Програми є :
1) забезпечення процесу приймання документів з кадрових питань (особового складу) з попереднім упорядкуванням за описами справ, виборчої документації тимчасового строку зберігання відповідно до законодавства, документів тимчасового зберігання (до 10 років), у тому числі регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, строки зберігання яких на момент ліквідації не закінчилися;
2) здійснення обліку юридичних осіб, що перебувають на стадії ліквідації (банкрутства) протягом ліквідаційної процедури, з метою контролю за впорядкуванням, забезпеченням збереженості архівних документів до передачі їх на зберігання;
3) моніторинг збереження та впорядкування документів з особового складу в установах, на підприємствах, в організаціях незалежно від форми власності;
4) забезпечення відповідно до умов, визначених Укрдержархівом, тимчасового зберігання архівних документів ліквідованих юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, які здійснювали свою діяльність (були зареєстровані) на території громади;
5) здійснення науково-технічного опрацювання документів, що підлягають подальшому зберіганню;
6) проведення експертизи цінності архівних документів, що будуть зберігатися, підготовка актів про вилучення для знищення документів, строки зберігання яких закінчилися;
7) облік документів, що зберігаються, у тому числі шляхом створення та підтримання облікових баз даних;
8) створення і вдосконалення довідкового апарату до архівних документів;
9) впровадження та використання автоматизованих архівних технологій, створення, вдосконалення та поповнення баз даних, довідкового апарату до документів, що зберігаються;
10) організація користування документами у службових, соціально-правових, наукових та інших цілях;
11) проведення робіт щодо встановлення місцезнаходження документів ліквідованих юридичних осіб, що не надійшли на зберігання;
12) забезпечення можливостей видавання архівних довідок, копій документів на запити фізичних і юридичних осіб;
13) забезпечення збереження конфіденційності персональних даних.
5.1. Показники продукту Програми
№№ п/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії Програми |
І етап виконання Програми |
Всього за період дії Програми (або до кінця дії Програми) |
|||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028рік |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1.Показники продукту Програми |
||||||||
1 |
Кількість приймання документів за рік |
од.зб. |
|
150 |
150 |
100 |
100 |
500 |
2 |
Кількість заходів по забезпеченню фізичної збереженості документів з паперовою осно-вою ( ремонт аркушів) |
арк. |
|
200 |
200
|
200 |
200 |
800 |
3 |
Кількість заходів по забезпеченню фізичної збереженості документів з паперовою осно-вою (оправлення та підшивання) |
од.зб
|
|
150 |
150 |
100 |
100 |
500 |
4 |
Кількість закартованих документів, раніше прийнятих на зберігання |
од.зб. |
|
150 |
150 |
100 |
100 |
500 |
5 |
Видача документів користувачам, працівникам архіву |
од.зб |
|
200 |
200 |
200 |
200 |
800 |
6 |
Перевіряння наявності та фізичного стану документів |
од.зб |
|
1048 |
1014 |
995 |
1313 |
4370 |
7 |
Розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази архіву, ремонт кабінету та архівосховища, заміна вхідних дверей та електропроводки |
споруда |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
8 |
Заміна та встановлення стелажного обладнання |
пог.м |
|
100 |
100 |
100 |
100 |
400 |
9 |
Придбання та введення в експлуатацію засобів технічного оснащення (протипожежна та охоронна сигналізація, система кондиціювання, сканер) |
засіб |
|
- |
1 |
1 |
1 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Показники ефективності Програми
|
||||||||
1 |
Кількість звернень громадян, розглянутих на особистому прийомі |
к-сть |
|
200 |
200 |
200 |
200 |
800 |
2 |
Кількість виданих довідок |
к-сть |
|
600 |
600 |
600 |
600 |
2400 |
3 |
Середня вартість заходів по забезпеченню фізичної збереженості документів з паперовою основою (ремонт) |
тис.грн. |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
Середня вартість заходів по забезпеченню фізичної збереженості документів з паперовою основою (оправлення та підшивання) |
тис.грн. |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
12 |
5
|
Середня вартість картонування документів на один рік |
тис.грн. |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
40 |
6 |
Кількість документів, що видаються користувачам трудового архіву |
од. збер. |
|
200 |
200 |
200 |
200 |
800 |
7 |
Середні витрати на забезпечення архіву протипожежно - охоронною сигна-лізацією, встанов-лення системи кондиціювання та придбання сканера |
тис.грн. |
|
- |
25 |
25 |
15 |
65 |
8 |
Середня вартість на проведення ремонту архівосховища та робочого кабінету, заміна вхідних дверей та електропроводки |
тис.грн. |
|
30 |
15 |
30 |
15 |
90 |
9 |
Середня вартість стелажного обладнання |
тис.грн. |
|
30 |
30 |
30 |
30 |
120 |
3. Показники якості Програми |
||||||||
1 |
Процент зростання кількості виданих довідок |
% |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
10 |
2 |
Процент зростання кількості звернень громадян, розглянутих на особистому прийомі |
% |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
6 |
3 |
Відсоток негативних довідок |
%
|
|
5 |
5 |
5 |
5 |
20 |
5.2. Ресурсне забезпечення Програми
Ресурсне забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету, іншої субвенції з бюджету Лівинецької сільської територіальної громади, коштів від надання послуг КУ «Кельменецький трудовий архів».
Розрахунок вартості окремих завдань визначається окремим кошторисом і в залежності від нагальних потреб. Загальний обсяг фінансування завдань Програми становить 2921,0 тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
І етап виконання Програми (тис.грн.) |
Всього витрат на виконання Програми |
|||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
||
1 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Обсяг ресурсів всього: |
624,0 |
704,0 |
779,0 |
814,0 |
2921,0 |
В тому числі :
Кельменецька селищна територіальна громада
Лівинецька сільська територіальна громада |
517,9
106,1 |
584,3
119,7 |
646,6
132,4 |
675,6
138,4 |
2424,4
496,6 |
VІІ. Координація та контроль за ходом Програми
Координація та контроль за виконанням Програми покладається на виконавчий апарат селищної ради, постійну комісію селищної ради з соціально-гуманітарних питань, культури та спорту.
Відповідальним за виконання завдань Програми є комунальна установа «Кельменецький трудовий архів».
Головним розпорядником коштів є Кельменецька селищна рада.
Інформацію про хід виконання Програми заслухати на сесії селищної ради в І кварталі 2026-2029 років.
Секретар ради Анатолій ГОРОБЕЦЬ